неділю, 21 лютого 2016 р.

Розвиток транспортного сполучення Ірпеня.

Нажаль, Ірпінь не може забезпечити роботою більшість своїх мешканців. Більшість мешканців Ірпеня працюють у столиці та їздять кожного дня до Києва на роботу. Також відвідують культурні та розважальні заходи столиці, їздять на шопінг, тощо. 
Сьогоденний Ірпінь має три основні сполучення з Києвом.


1. E373 Гостомельське шосе 8.95 км.
2. P30 Ірпінь-Київ (нова траса) 7.41 км.
3. E40 Житомирське шосе (через Стоянку) 16 км.

Ірпінь дуже стрімко розвивається та збільшується його населення. Серед великих міст області має найбільший показник міграційного приросту.


В таких умовах все гостріше постає питання щодо розвитку траспортного сполучення з іншими містами, але основне - з Києвом.
Місто ще має залізничне сполучення, але найбільше користується попитом - автомобільне. Якщо говорити про громадський транспорт - то це маршрутне таксі.

Вже сьогодні мешканці міста відчувають труднощі, особливо в "час-пік".
Стоять на маршрутку у великих чергах та не комфортно їздять у переповненому транспорті.


З плином часу ця ситуація буде тільки погіршуватись, якщо не вжити відповідних стратегічних заходів.

Саме громадський транспорт повинен мати пріоритет, бо чим зручніший він та комфортніший, тим менше буде автомобілів та заторів, що ми бачимо на прикладі розвитку сучасних міст світу.

Який він має бути? Мабуть, основне це:
- екологічним;
- швидким;
- комфортним;
- не дорогим.

Почнемо з екологічного. В сучасних умовах безумовно повинен працювати на електриці.  Наприклад електроавтобус:



Або тролейбус:



Швидкий. Якщо зробити окрему смугу для руху тільки громадського транспорту, то це значно зменшить аварійність та збільшить його швидкість.



Комфортний.  Великий, зручний для сидіннями та стояння людей будь-якого зросту. З місцями для людей з обмеженими можливостями.




Недорогим. Електроенергія дешевше за паливо, а отже і коштуватиме проїзд менше.

Мабуть, було б доцільніше перше запустити такий транспорт на маршруті  -  "1. E373 Гостомельське шосе 8.95 км" та "2. P30 Ірпінь-Київ (нова траса) 7.41 км", бо ці сполучення мають меншу відстань і є можливість дістатись з різних частин міста.




Транспотне сполучення і дороги - це судини, артерії кровообігу міста. Якщо не почати працювати над ними сьогодні, то через деякий час в місті виникне багато негативних наслідків (затори, "тянучки", аварії і тд.), а отже погіршення інвестиційної привабливості.

Немає коментарів:

Дописати коментар